Natten

Vilken jävla natt jag haft! Först blev det Fifa kväll/förfest hemma hos mig. Vi va ca 10 pers, det va min tjej, en kompis till henne och så kompisar till mig. Vi snackade skit, spelade Fifa, söp och lyssnade på grym musik. Blev lite för mycket alkohol för mig men hade det riktigt trevligt. Sen vid halv 1 tiden på natten åkte vi vidare in till stan för att festa.
Som sagt så hade jag druckit för mycket. Så mitt i stan ryckte jag upp en stolpe (med vägskyltar på) ur marken och tog med mig den. När jag hade gått en kort bit med den tunga stolpen balanserandes på ena axeln så kom en bil från Bevakningstjänst och jag blev tvungen att sätta tillbaka stolpen... Lite senare vände allt tyvärr och jag blev skit lack på allt och alla. Tyvärr så gick det mest ut över min flickvän som jag inte va alltför snäll mot. Men det löste sig ganska bra senare på natten. Hade ingen kamera igår så därför har jag heller inga bilder från gårdagen.

Tjejen sov över här efter utgången så idag har jag varit med henne hela dagen. Blivit en riktigt slö-dag. Vi har bl a spelat Twister och gjort egna hamburgare, gott (förutom att pomme fritsen blev stenhårda)!


Kommentarer
Postat av: Caroline

jaa! ;) (a)

haha ajdå det med stolpen lät inte särskilt bra! xd men tur att det löste sig med tjejen till sist :D

2011-07-24 @ 23:58:34
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Kalle

Sv: Ja, det är ett helvete att bli sjuk.



Tur att allt löste sig till slut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0