Spring Break resa

Sitter just nu och kollar lite resor under Spring Break, som är i mars i USA. Först tänkte jag och Hence dra till Miami men nu blev jag helt otaggad på Miami. Istället blev jag gryyymt (bara förnamnet) sugen på Cancun, Mexiko! Verkar helt galet där under Spring Break. Brukar va ca 200 000 fest-galna studenter där under den perioden. Skulle gärna vilja ha med Fredrik också för vi har alltid så sjukt kul ihop när vi festar. Skulle nog bli en bra trio: jag-Hence-Fredrik.
Berättade om min idé att ta med Fredrik också för min stora syster:
''Vet du vem jag skulle ha kul med i Cancun? Fredrik, fan vad kul vi skulle ha!'' Hennes svar blev ''Ni skulle inte kommit hem levande''. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0