Bra helg

Har haft en riktigt bra helg även om jag haft feber och massa skit. Speciellt min lördag va bra. Träffade S. (så får hon heta här) runt 6 tiden så va vi hemma hos mig och kollade på film (Due Date) och hade det hur mysigt som helst. Sen skulle hon ut med några kompisar. Så vid 4 på natten kom hon och hennes kompis Theresa hit igen och vi kollade på lite Scary Movie 3 tills vi alla tillslut låg deckade.

S. har jag snackat med under ett par år på t ex msn osv. Sista tiden har vi pratat mer. Sen har jag träffat henne när jag varit ute på krogen 2 gånger. Eller första gången va faktiskt utanför 7 Eleven på Avenyn efter en runda på Park Lane. Sen träffa vi varandra en andra gång (inne på Karisma) så då bestämde vi att ses och hitta på nått nån dag istället för att bara ses på krogen.

Kommentarer
Postat av: therese

Vad gulligt att fråga så :')

2011-02-11 @ 09:48:36
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Caroline

vilken härlig bild :)

hoppas det går bra med "S" :D

2011-02-23 @ 12:31:51
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0