Påskhelg osv

Jaa då har det varit påsk och känns som att sommaren redan är här med det väder som varit sista tiden. I helgen har jag firat påsk såklart, varit med tjejen och varit i Slottskogen och njutit av det underbara vädret. I söndags blev det faktiskt utgång med Lenny, W, tjejen och hennes kompis. Va lite för lite folk för att det skulle bli riktigt bra men lite kul va det ibland.

När vi va ute så satt vi vid en soffa och så kom det fram en äcklig stekare som trodde att han ägde världen som sa ''Ni får flytta på er annars hämtar jag vakten som får skicka ut er. Alla ni dricker inte och då får man inte sitta här.'' Och jag blev så jävla arg så bad honom hämta vakten och då börja han typ: Ska jag hämta vakten? Jag hämtar vakten nu asså. Ni kommer bli utslängda osv... Och jag bara sa åt honom ''Meeen hämta den jävla vakten! Jag skiter skiter i det! Jag väntar här.'' Sen snacka jag med en som jobba där och berätta hur det låg till och han svara ''Vem fan är han!? Han kan inte göra ett skit!'' Så då gav han upp. Haha jävla fjantar det finns ibland!

Påskägg till tjejen



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mmmm, påskägget såg gött ut :)



Nja, tror att ganska mycket av de kollektionen är unisex...

2011-04-26 @ 20:12:27
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: malin

ja det hoppas jag med att dom blir :) vill ha torsdag nu!

2011-04-26 @ 22:53:27
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0